Friday, May 6, 2011

hidup gembira sekejap !


kwan kwan mesti pelik kenapa aku letak gmbr dia atas ! 
kerana aku rasa hidup aku mcam dalam TIN KOSONG .

okay start begin from my story 

* aku syg dia , aku usaha pelbagai cara untk dia kmbali dekat aku , tapi kau ?
mesti kau tak tahu aku syg kau teramat . *FATIHAH my sister , dia berada 
di situasi yang sama dengan aku , wktu cerita rasa nak kuar air mata nak melalak 
tapi sabar tak mau ribut2 mak aku nak yang terbaikk untk anak lelakinya dn anak GIRLS 
yang sedang bercerita , :D .eh aku megarut smpai kes situ pulak okay CONTINUE . 
aku n TIHAH sgt tersayang kan EX kami tuuh . tapi kami hanya bersabar jee . 
kami tak putus asa pun nak dia ke pangkuan aku , syg mmng syg , cinta tetap di jantung aku yang sedang 
berduptap ni . mmmng klau dia tgk 1hati aku penuh dgn si dia . YA ALLAH bukak lah hati 
mereka yang kami syg itu agar dia tahu perassaann kami yang bagai luluh putus assaa .


saya ingt kan awak SUKA saya ini ? tapi hayalan oh rekaan semata mata kau laahh !
sumpahh menyirap , tak apa jgn putus asa kuat kan semangat ! ya ALLAH tlg aku ! 
aku syg dia aku dia .  dia BUAH hati aku lah ! tlg lahh ! 

(TAMAT !) 

ERIDYFADZIL TAK AKAN PUTUS ASA !