Friday, April 29, 2011

sumpah sedih !


aku rindu kau , aku rindu peluk kau ! 
aku rindu semua yang ada pada kau ! aku rindu muka , 
hidung kau yang merah tuh :D 

aku tahu kau sebuk dengan PERKERJAAN kau :'( 
tadi aku lalu depan STADIUM aku ternampak kau aku menangis 
aku rasa mcam kau ada dengan kau . tapi semuanya hayalan belaka 
aku nak kau dgn kau kembali aku JANJI tak ada sapa menghalang . 
tolong lah . setiap malam kau yang ada dalam DREAM aku . 
asal aku bangun menangiss , aku tak nak tinggal kan kau kau tahu 
aku sayang kau , kau tahu aku mcam mana , aku pun . aku tak kisah 
dengan keNOTYian kau tuh . kau pergi mana kah apa kah . 
sebab aku tahu kau remaja , kau pun nak mengalami hidup bagai di luar sana 
aku tak mahalang sebab aku SAYANG kau , mcam mana BESAR pun dugaan tuh 
aku cuba tepisss , tapi kau rasa kau berada di posisi yang teruk 
kau rasa diri kau tak dihargai kan . syg kau tak tahu bertapa aku hargai kau ! 
walaupun , kau teruk macam mana yang diorg cakap dalam otak aku you are the best . 

biarlah orang nak cakap kau apa . janji aku tahu perangai kau mcam mana :D 
kau tahu perangai aku mcam mana , pleaseee ! 
aku syg kau k, aku syg kau ! jangan harapp lah kan, sebab kau mana syg aku
wktu ni kau tgh FREEDOME kau pulak tak ada di sisi tak ada dah keluarrr :D 
ngeee ~ sebb kita selalu beria ia nak BERDATING lahh konon .
tunggu aku tahun depan kitaaa kuarr okay , kalau kau couple dgn aku , :D 

TAMAT : AKU SAYANG KAU , ***N  !