Tuesday, April 5, 2011

andai kan :(


mula mula semua bermula untuk bercinta untuk ada pasang . sanggup berlajar . tapi aku tak mampu :( 
mybe one day  mana tahu kita ada pasang yang lebih istimewa :) 

*pasal aku pula mula mula aku kenal untuk bercinta dari seorang mamat ni , 
and aku dah break tapi sumpah aku mmng sayang dia sesangat sebab dia orang pertama , lpas break aku 
cpl dgn orang yg aku kenal abg dia n aku couple dgn adik dia ,
n dah lama skit , kitorg pun breakk lah , n kali ketiga couple dgn budak sekolah .
AZKHARIE , wahh untkk aku n syg lah , mmng syg , tapi syg dia dah ada orang lain  :(, 
kali keempat dgn NUR ' AZIM OMAR , itu mmng dah kenal lama  , so couple lah kami . kami pun break lah . aku nak cari BF barulah .  *

hurmm but aku tak nak breakk dengan orang yang aku sayang yang pertama sekali 
tolong lah aku :) aku nak hidup dgn orang yg pertama aku couple aku 
paling sayang dia mmng aku sayang dia  . mmng ! walau macam mana pun kau tak ada 
penganti kau tahu ! aku serious ! tolong aku nak lepas jea aku habis UPSR aku 
nak balik kau ! aku nak macam dulu tolong . 

okay finish , aku  nak cerita bila orang itu tinggal kan kau . 

  
bila kau keseorang kau akan rasa bengang dengan pkwe kau yang mcam yeye je ! 
aku pernah rasa dah banyak kali ! mmng laki sesuka hati dia nak cakaap (dia sayg kau ke nak cakap benci kau ke) , dia boleh sebabb kebnyakkan lelaki rasa diri dia better dari perempuan . 
tak apalah kalau cakap LELAKI ni EGO sebenarnya , asyik dia nak betul ! 
kalau permpuan ni asyik kena jea , ikot kan jelah dah SAYANG nak buat macam mana , 
perempuan perempuan kita pun ada EGO ! asyik nak ikut cakap lagi jea . tak boleh jugak . 
hurmmm aku pun rasa pernah FADE UPP , sebab waktu aku couple dgn THE FIRST BOY  
asyik aku kena aku kena , asyik aku jea padahal dia punya hal  aku kena . n bila dah break sumpah bengang 
nak mampus dia kata dia sayang aku lah , apa lah . cukup mmng cukup . TERIMA KASIH !